İletişim

Bize Ulaşın

Allianz Müşteri Hizmetleri - 0850 399 99 99

  • İletişim
  • Acentelerimiz

Allianz Türkiye, sosyal@allianz ile Intra.NET Reloaded ödülünü kazandı

Allianz Türkiye’nin yaratıcı intraneti dünyaya örnek gösteriliyor.

İç iletişim, intranet içerikleri ve teknolojilerinin anlattıldığı Intra.NET Reloaded Konferansı, 27 ve 28 Nisan’da Berlin’de gerçekleştirildi. Sigorta sektörünün lideri Allianz Türkiye, yenilikçi intranet projesi sosyal@allianz ile uluslararası Intra.NET Reloaded Konferansı’nda “Kullanıcı Deneyimi Tasarımı ve İçerik Yönetimi” kategorisinde büyük ödülün sahibi oldu.

Ödülü, Allianz Türkiye adına teslim alan Kurumsal İletişim Başkanı Fatmanur Erdoğan “Çalışanların kendileri gibi olmalarına, neyi nasıl yazdıklarına kural, kontrol ve hiyerarşinin değil, sosyal grup dinamiklerinin belirlemesine olanak tanıyan sosyal@allianz, güvene dayalı açık, birleştirici, paylaşımcı ve dışavurumcu bir yaklaşımla yaratıldı” şeklinde konuştu.

İçeriğin, web 2.0 dönüşümüyle birlikte kullanıcılar tarafından interaktif biçimde üretilip paylaşılabildiği sosyal@allianz’ın altyapısı, etkileşim, ortak yaratım ve işbirliğinin yaygınlaştırılması amaçları gözetilerek tasarlandı.

sosyal@allianz’ın en aktif blogger’ı CEO Solmaz Altın

Şirkete dair önemli haberlerin yayncı mantığıyla yayımlandığı sosyal@allianz’da çalışanlar da fotoğraf ve video paylaşıp, görüşlerini sunarak içerik üretebiliyorlar. Çalışanlar, sosyal@allianz’ın “wiki” bölümünde kategori bazlı deneyim paylaşabildikleri gibi kişisel blog da yazabiliyorlar. Yeni anne ve babalardan gurmelere, spor meraklılarından müzikseverlere, Allianz Türkiye çalışanları birçok konu hakkında birlikte üretiyorlar ve paylaşımda bulunabiliyorlar. En aktif “blogger”lardan olan CEO Solmaz Altın ile tüm çalışanlar doğrudan çift yönlü iletişim kurabiliyorlar.

Tüm iç iletişim çalışmalarının yürütüldüğü bu sosyal intranette aynı zamanda trafik haritası, hava durumu, telefon rehberi, işe yeni girenler, doğum günü olanlar, dijital kurumsal dergi, basın odası, anket ve şirketin enerjisini anlamaya ve motivasyonu artırmaya yönelik “moodbar” modülü de bulunuyor. Video galeri sayesinde de pek çok haber ve mesaj çalışanlar tarafından daha kolay özümsenebiliyor. sosyal@allianz, bir intranet olmanın ötesinde, iç iletişim dinamiklerini temelden değiştiren, Türkiye’de benzeri olmayan bir platform olarak dikkat çekiyor.


Allianz hakkında

Dünyanın en güçlü finans topluluklarından, Brand Finance "Global 500" araştırmasına göre “Dünyanın En Değerli Sigorta Markası” olan Allianz, 70’ten fazla ülkede 148.000 çalışanıyla 85 milyon müşterisine hizmet vermektedir. 2500 çalışanı, 12 bölge müdürlüğü ve 4000 acentesiyle 81 ilde 5 milyon müşterisinin yanında olan Allianz Türkiye, çatısı altında Allianz Sigorta, Allianz Hayat ve Emeklilik ile Allianz Yaşam ve Emeklilik şirketlerini barındırmaktadır. 2014 yılında hayat dışı branşlarda toplam 3,2 milyar TL prim üreterek %14,2 oranında pazar payı elde eden Allianz Türkiye, sektör liderliğini sürdürmektedir. Sağlık alanında 1 milyar TL prim üretimi ve %36,5 pazar payı ile sektörde birinci sırada yer alan Allianz Türkiye, hayat sigortalarında 440 milyon TL prim üretimi ve %13,4 konsolide pazar payı ile ikinci, bireysel emeklilikte 700 bin katılımcı sayısı, 7 milyar TL fon büyüklüğü ve %18,4 konsolide pazar payıyla üçüncü sırada yer almaktadır.


Allianz ile ilgili detaylı bilgi için:

allianz.com.tr

Allianz’ı sosyal medyada takip etmek için:

facebook.com/AllianzTurkiye

instagram.com/AllianzTurkiye

twitter.com/AllianzTurkiye

youtube.com/AllianzTurkiye