İletişim

Bize Ulaşın

Allianz Müşteri Hizmetleri - 0850 399 99 99

  • İletişim
  • Acentelerimiz

Dijitalden Müziğe Açılan Kapı Motto Müzik

Geleneksel TV yayıncılığına dijital rakipler artıyor

Özel ilgi alanlarına hitap eden dijital platformlar hızla geleneksel TV yayıncılığının yerini alıyor. Bunun en son ve en ciddi örneği, YouTube üzerinden müzik içerikli yayın yapan Motto Müzik kanalı. Motto Müzik’te enstrüman eğitimlerinin yanı sıra müzik haberleri, sanatçılarla söyleşiler, performanslar ve televizyondan dijitale transfer edilen ünlü isimlerin hazırladığı, birbirinden eğlenceli programlar yer alıyor.

Özel ilgi alanlarına hitap eden dijital platformlar hızla geleneksel TV yayıncılığının yerini alıyor. Bunun en son ve en ciddi örneği, YouTube üzerinden müzik içerikli yayın yapan Motto Müzik kanalı. Motto Müzik’te enstrüman eğitimlerinin yanı sıra müzik haberleri, sanatçılarla söyleşiler, performanslar ve televizyondan dijitale transfer edilen ünlü isimlerin hazırladığı, birbirinden eğlenceli programlar yer alıyor.

Özel ilgi alanlarına hitap eden dijital platformlar hızla geleneksel TV yayıncılığının yerini alıyor. Günümüzde daha enteraktif, daha dinamik ve daha samimi yayıncılık bekleyen kitlelerle kolayca buluşan tematik dijital platformların sayısı ve izlenme oranları her geçen gün artıyor. Sigorta sektörünün lideri Allianz Türkiye’nin Youtube üzerinden hayata geçirdiği Motto Müzik kanalı bunların en son ve en ciddi örneği.

Müziği hayatının odak noktasına alan ve hayatında müziğe yer açan “herkesi” çağıran  Motto Müzik kanalı, müziğe erişmek, müzik öğrenmek isteyenlere enstrüman eğitimleri sunuyor. Türkiye’nin, karşılıksız ve Türkçe içerik sunan ilk ve tek dijital müzik platformu Motto Müzik’te, enstrüman çalmayı öğrenmek isteyenlere ücretsiz derslerin yanı sıra, müzik haberlerini takip etmek isteyenlere güncel haberler, müzik insanları ve sanatçılarla söyleşiler, performanslar ve televizyondan dijitale transfer edilen ünlü isimlerin hazırladığı, birbirinden eğlenceli programlar yer alıyor.

Yayın hayatına hızlı bir giriş yapan ve giderek popülerleşen Motto Müzik, son bir ayda 2 milyon dakika izlenirken, aynı dönemde YouTube üzerinde 15 bin yeni abone kazandı. Toplamda 450 bin izlenmeye ulaşan kanalın zengin program yelpazesine önümüzdeki günlerde eklenecek sürprizler de müzikseverleri bekliyor.

Televizyondan Youtube’a transferler...

Dijital yayıncılığın cazibesi, esnekliği ve özgünlüğü bir çok ünlü ismi de hızla kendine çekiyor. Birbirinden değerli birçok müzik insanı Motto Müzik çatısı altında bir araya gelirken, bu isimlere geçen günlerde kültür ve sanatın ünlü ismi, deneyimli programcı Yekta Kopan da katıldı. Her perşembe akşamı “Yekta Kopan'la Noktalı Virgül” isimli programıyla Motto Müzik’te yer alan Yekta Kopan, sanat dünyasının ünlü isimleriyle söyleşiler gerçekleştiriyor. Allianz Platformu Motto Müzik’te eğlenceli programların ve enstrüman eğitimlerinin yanı sıra konserler de yer alıyor. “Motto Müzik Akustik Seri” adı altında on beş günde bir salı akşamları yayımlanan konser serisinde Türkiye güncel müzik sahnesinin hem ünlü hem de yeni isimleri yer alıyor. Müzikle ilgili güncel haberler de Allianz Platformu Motto Müzik üzerinden takip edilebiliyor.

Motto, neden müzik?

Mottosu müzik olanları buluşturan Allianz Platformu Motto Müzik, müziği toplumu ayakta tutan değerli bir kültürel sermaye olarak gören Allianz Türkiye’nin, 7’den 70’e insanların yaşamlarına ilham vermek için yaptığı en son sosyal yatırım.

Toplumun yaşam kalitesini artırma vizyonuyla hareket eden Allianz Türkiye, müziği ve geleceğin sanatçılarını desteklemeyi, insanların hayatlarını zenginleştirmeyi, toplumdaki kültürel bağları müzik yoluyla güçlendirmeyi kurumsal sorumluluk felsefesinin merkezine koyuyor. Allianz Gobal Marka Elçisi Lang Lang’ın kurduğu, Lang Lang Uluslararası Müzik Vakfı ile birlikte gerçekleştirilen ve dördüncüsü Kasım 2016’da İstanbul’da düzenlenecek olan Allianz Gençler Müzik Kampı gibi oluşumlarla globalde de müzik yatırımlarına ağırlık veren Allianz, Türkiye’de, Motto Müzik’e ek olarak, Barış İçin Müzik Vakfı’nın öncü kurumsal destekçiliğini ve Türkiye Gençlik Filarmoni Orkestrası’nın kurumsal destekçiliğini üstleniyor. Allianz Türkiye’nin marka elçiliğini, müzik eğitimini desteklediği genç piyanist Kaan Baysal yapıyor.

En yeni video içeriklerini izlemek ve herkesten önce haberdar olmak için:
youtube.com/MottoMuzik

Allianz Platformu Motto Müzik’i sosyal medyada takip etmek için:
facebook.com/MottoMuzik
twitter.com/MottoMuziktv
instagram.com/MottoMuzik
google.com/+Mottomuzik

Allianz hakkında

Dünyanın en güçlü finans topluluklarından, Brand Finance "Global 500" araştırmasına göre “Dünyanın En Değerli Sigorta Markası” olan Allianz, 70’ten fazla ülkede 148.000 çalışanıyla 85 milyon müşterisine hizmet vermektedir. 2500 çalışanı, 12 bölge müdürlüğü ve 4000 acentesiyle 81 ilde 5 milyon müşterisinin yanında olan Allianz Türkiye, çatısı altında Allianz Sigorta, Allianz Hayat ve Emeklilik ile Allianz Yaşam ve Emeklilik şirketlerini barındırmaktadır. Uluslarası kredi derecelendirme kuruluşu Moody’s’in yaptığı değerlendirme sonucunda uluslararası ölçümlemede Baa1, ulusal ölçümlemede, Aa2 alan Allianz Sigorta, Türkiye’deki finansal bir kuruluşun aldığı en yüksek not ile gücünü ve güvenilirliğini bir kez daha teyit etmiştir. 2015 yılının ilk yarısı itibarıyla hayat dışı branşlarda toplam 1,8 milyar TL prim ve %13,8 oranında pazar payı elde eden Allianz Türkiye, sektör liderliğini devam ettirmektedir. Bireysel emeklilikte konsolide verilere göre ilk yarı itibarıyla 7,6 milyar TL fon büyüklüğü ve %18 pazar payının sahibi olan Allianz Türkiye, hayat sigortalarında geçen yılın aynı dönemine kıyasla %36 gibi yüksek bir büyüme oranı yakalayarak 274 milyon TL prim ve %14,6 pazar payı elde etmiştir. Toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olan Allianz Türkiye, müziği ve geleceğin sanatçılarını desteklemeyi, toplumdaki kültürel bağları müzik yoluyla güçlendirmeyi kurumsal sorumluluk felsefesinin merkezine koymuştur. Allianz Gobal Marka Elçisi Lang Lang’ın kurduğu, Lang Lang Uluslararası Müzik Vakfı ile birlikte gerçekleştirilen ve dördüncüsü Kasım 2016’da İstanbul’da düzenlenecek olan Allianz Gençler Müzik Kampı gibi oluşumlarla globalde de müzik yatırımlarına ağırlık veren Allianz, Türkiye’de, Barış İçin Müzik Vakfı’nın öncü kurumsal destekçiliğini ve Türkiye Gençlik Filarmoni Orkestrası’nın kurumsal destekçiliğini üstlenmiştir. 2015 yılı içerisinde, müziğe erişmek, müziği öğrenmek isteyen herkese karşılıksız ve Türkçe içerik sunan Türkiye’nin ilk ve tek dijital platformu Motto Müzik’i hayata geçiren Allianz Türkiye’nin marka elçiliğini, genç yetenek Kaan Baysal yapmaktadır. Lang Lang’ın Ekim 2014’te verdiği İstanbul konseri öncesinde, Allianz Türkiye’nin liderliğinde oluşturulan danışma kuruluyla seçilen ve Lang Lang’a bu konserde eşlik eden Kaan, Allianz Gençler Müzik Kampı’na Türkiye’den katılmaya hak kazanan ilk isim olmuştur.

Allianz ile ilgili detaylı bilgi için:
allianz.com.tr

Allianz’ı sosyal medyada takip etmek için:
facebook.com/AllianzTurkiye
instagram.com/allianzturkiye
twitter.com/AllianzTurkiye
youtube.com/AllianzTurkiye

07 Aralık 2015