İletişim

Bize Ulaşın

Allianz Müşteri Hizmetleri - 0850 399 99 99

  • İletişim
  • Acentelerimiz

Motto Müzikte Eğlenme Trolleme Surprizi

Toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olma vizyonuyla faaliyet gösteren Allianz Türkiye’nin yepyeni müzik platformu Motto Müzik, dijital âlem için virütik sürprizler hazırladı.

Sigorta sektörünün lideri Allianz Türkiye’nin Yotube üzerinden yayın yapan dijital platformu Motto Müzik, sosyal medyanın espri üreten trollerinden ilham alarak üç farklı konsept film oluşturdu.

Rock FM DJ’i, Kafa Dergisi yazarı ve BKM stand-up sanatçısı Mesut Süre ve partneri Firuze Özdemir, bu filmlerin trolcüleri oldu. İlk filmde Motto Müzik’in eğlendirme öğesine göndermede bulunuldu. Ancak her filmde beklenmedik bir sürpriz yaşandı: Trollemeye giden Mesut ve Firuze, filmin sonunda kendileri trollendi. İlk filmde, evde dizi izleyerek kederlenen kadını trolleyen çift, TV’nin renkli dünyasına dalarak kendilerini moda programına yorum yaparken buldu. Serinin ikinci ve üçüncü filmleri ise Ocak başında yayılmaya başlayacak.

Birbirinden eğlenceli programlar, ünlü konuklar, müzik haberleri ve listeleri ile internette müzik temelinde en eğlenceli mecralardan biri olmayı hedefleyen Motto Müzik’in yeni viral filmleri başta Youtube ve Facebook olmak üzere Instagram ve Twitter’dan yayımlanacak.

Motto Müzik konsept filmlerinin filmlerinin künyesi ise şöyle:

Reklamveren:Allianz Türkiye

Reklamveren Yetkilileri:Melike Demirel, Murat Toz

Reklam Ajansı:H2O Kreatif

Kreatif Direktör:Murat Şener, Caner Çolakoğlu

Yönetmen:Serkan Yüksel

Prodüksiyon:Akira Works

Post Prodüksiyon:Akira Works

Mecra:İnternet

En yeni video içeriklerini izlemek ve herkesten önce haberdar olmak için:

youtube.com/MottoMuzik

Allianz Platformu Motto Müzik’i sosyal medyada takip etmek için:

facebook.com/MottoMuzik

twitter.com/MottoMuziktv

instagram.com/MottoMuzik

google.com/+Mottomuzik

Allianz hakkında

Dünyanın en güçlü finans topluluklarından, Brand Finance "Global 500" araştırmasına göre “Dünyanın En Değerli Sigorta Markası” olan Allianz, 70’ten fazla ülkede 148.000 çalışanıyla 85 milyon müşterisine hizmet vermektedir. 2500 çalışanı, 12 bölge müdürlüğü ve 4000 acentesiyle 81 ilde 5 milyon müşterisinin yanında olan Allianz Türkiye, çatısı altında Allianz Sigorta, Allianz Hayat ve Emeklilik ile Allianz Yaşam ve Emeklilik şirketlerini barındırmaktadır. Uluslarası kredi derecelendirme kuruluşu Moody’s’in yaptığı değerlendirme sonucunda uluslararası ölçümlemede Baa1, ulusal ölçümlemede, Aa2 alan Allianz Sigorta, Türkiye’deki finansal bir kuruluşun aldığı en yüksek not ile gücünü ve güvenilirliğini bir kez daha teyit etmiştir. 2015 yılının ilk yarısı itibarıyla hayat dışı branşlarda toplam 1,8 milyar TL prim ve %13,8 oranında pazar payı elde eden Allianz Türkiye, sektör liderliğini devam ettirmektedir. Bireysel emeklilikte konsolide verilere göre ilk yarı itibarıyla 7,6 milyar TL fon büyüklüğü ve %18 pazar payının sahibi olan Allianz Türkiye, hayat sigortalarında geçen yılın aynı dönemine kıyasla %36 gibi yüksek bir büyüme oranı yakalayarak 274 milyon TL prim ve %14,6 pazar payı elde etmiştir. Toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olan Allianz Türkiye, müziği ve geleceğin sanatçılarını desteklemeyi, toplumdaki kültürel bağları müzik yoluyla güçlendirmeyi kurumsal sorumluluk felsefesinin merkezine koymuştur. Allianz Gobal Marka Elçisi Lang Lang’ın kurduğu, Lang Lang Uluslararası Müzik Vakfı ile birlikte gerçekleştirilen ve dördüncüsü Kasım 2016’da İstanbul’da düzenlenecek olan Allianz Gençler Müzik Kampı gibi oluşumlarla globalde de müzik yatırımlarına ağırlık veren Allianz, Türkiye’de, Barış İçin Müzik Vakfı’nın öncü kurumsal destekçiliğini ve Türkiye Gençlik Filarmoni Orkestrası’nın kurumsal destekçiliğini üstlenmiştir. 2015 yılı içerisinde, müziğe erişmek, müziği öğrenmek isteyen herkese karşılıksız ve Türkçe içerik sunan Türkiye’nin ilk ve tek dijital platformu Motto Müzik’i hayata geçiren Allianz Türkiye’nin marka elçiliğini, genç yetenek Kaan Baysal yapmaktadır. Lang Lang’ın Ekim 2014’te verdiği İstanbul konseri öncesinde, Allianz Türkiye’nin liderliğinde oluşturulan danışma kuruluyla seçilen ve Lang Lang’a bu konserde eşlik eden Kaan, Allianz Gençler Müzik Kampı’na Türkiye’den katılmaya hak kazanan ilk isim olmuştur.

Allianz ile ilgili detaylı bilgi için:

allianz.com.tr

Allianz’ı sosyal medyada takip etmek için:

facebook.com/AllianzTurkiye

instagram.com/allianzturkiye

twitter.com/AllianzTurkiye

youtube.com/AllianzTurkiye

24 Aralık 2015