Sürdürülebilirlik Allianz’ın DNA’sında Var

Sürdürülebilirlik Allianz’ın DNA’sında Var

Allianz - sürdürülebilirlik stratejisi_3

Sigorta sektörü sürdürülebilir iş modelleri üzerine kendini inşa etti. Biz de Allianz Türkiye olarak bu sorumluluğun bilincinde vizyon ve misyonumuzun da ışığında toplumumuz için buradayız dedik. Paydaşlarımızın varlıklarını korumak, hayatlarının tüm evrelerinde yanlarında olmak istediğimizi misyon edindiğimizi açıkladık. Aynı zamanda toplumun yaşam kalitesini artıran sosyal bir marka olmak vizyonuyla da çalıştığımızı ortaya koyduk.

Allianz - Allianz Logo

Allianz’ın sürdürülebilirliğinin kanıtı, 126 yıllık varlığı

Bir asrı aşkın bir marka olarak çevreye, topluma, ekonomiye ve kurumsal yönetim ilkelerini odağına alarak büyümeyi başaran, sürdürülebilir bir kurum olmak kolay değil. Sigorta sektörü tabiatı itibarıyla sürdürülebilir iş modelleri kurarak temelini atar. Allianz Türkiye olarak, kurumsal sosyal sorumluluğumuzun bilinciyle bir sigorta şirketinin var oluş nedeni olan sürdürülebilirliğe en doğru şekilde yaklaşmak istiyoruz.

Bu sebeple 2016 yılında paydaşlarımızla beraber önceliklerimizi belirleyerek İcra Kurulu nezdinde sürdürülebilirlik stratejimizi oluşturduk.

Allianz'ın tarihi hakkında daha fazla bilgi almak için tıklayınız.