İletişim

Bize Ulaşın

Allianz Müşteri Hizmetleri - 0850 399 99 99

  • İletişim
  • Acentelerimiz

Ferdi Kaza Hasarı Anında Yapılması Gerekenler

Her zaman ve her koşulda yanınızda olan Allianz'dan yaptırdığınız ferdi kaza sigortası kapsamında herhangi bir zarar görmeniz halinde sizin veya yakınlarınızın izlemesi gereken adımlar şu şekildedir:
  • Bizi Arayın: 0850 399 9999 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri'ni arayın ve ihbar bildiriminde bulunun.
  • Evraklarınızı Teslim Edin: En kısa zamanda gerekli evrakları acentenize ulaştırın.
  • Dosyanızı Takip Edin: Açılan hasar dosyanızın takibini, 0850 399 9999 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri'ni arayarak veya Hasar Dosyası Görüntüleme linkini kullanarak sağlayabilirsiniz.

Sakatlık Durumunda

Gerekli Evraklar

  • Kaza zaptı
  • Heyet raporu
  • Nüfus cüzdan fotokopisi
  • Sigortalıya ait IBAN

20.000 TL üzeri hasarlarda yukarıdakilere ek olarak;
  • Gerçek kişilerde;
    • Nüfus cüzdan fotokopisi (üzerinde kişinin ikamet adresi ve imzası bulunan)
  • Tüzel kişiliklerde;
    • Ticaret sicil gazetesi
    • İmza sirküleri
    • Vergi levhası
    • Faaliyet belgesi
    • İmza yetkilisi/yetkililerinin nüfus cüzdan fotokopisi (üzerinde kişinin ikamet adresi ve imzası bulunan)

Vefat Durumunda

Gerekli Evraklar

  • Ölü muayene otopsi raporu
  • Kaza zaptı
  • Veraset ilamı
  • Mirasçıların nüfus cüzdan fotokopileri ve IBAN bilgileri
  • Defin ruhsatı
20.000 TL üzeri hasarlarda yukarıdakilere ek olarak;
  • Gerçek kişilerde;
    • Nüfus cüzdan fotokopisi (üzerinde kişinin ikamet adresi ve imzası bulunan)
  • Tüzel kişiliklerde;
    • Ticaret sicil gazetesi
    • İmza sirküleri
    • Vergi levhası
    • Faaliyet belgesi
    • İmza yetkilisi/yetkililerinin nüfus cüzdan fotokopisi (üzerinde kişinin ikamet adresi ve imzası bulunan)