İletişim

Bize Ulaşın

Allianz Müşteri Hizmetleri - 0850 399 99 99

  • İletişim
  • Acentelerimiz

Seyahat Sağlık Tazminatı için Yapılması Gerekenler

Her zaman ve her koşulda yanınızda olan Allianz'dan yaptırdığınız seyahat sağlık sigortası kapsamında, yurt içi veya yurt dışı seyahatleriniz esnasında herhangi bir sağlık problemi yaşamanız halinde izlemeniz gereken adımlar şu şekildedir:
  • Bizi Arayın: 0850 399 9999 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri'ni arayın ve ihbar bildiriminde bulunun.
  • Evraklarınızı Teslim Edin: En kısa zamanda gerekli evrakları acentenize veya Allianz Genel Müdürlüğü'ne ulaştırın.
  • Dosyanızı Takip Edin: Açılan hasar dosyanızın takibini, 0850 399 9999 numaralı Allianz Müşteri Hizmetleri'ni arayarak veya Hasar Dosyası Görüntüleme linkini kullanarak sağlayabilirsiniz.

Seyahat Sağlık Tazminatı

Gerekli Evraklar

  • Sigortalının beyan yazısı
  • Sigortalının pasaport fotokopisi (giriş-çıkış tarihlerinin yer aldığı sayfa ile birlikte olmalı)
  • Sigortalıya ait IBAN
  • Doktor veya epikriz raporu
  • Tedavi masraflarına ilişkin faturaların asıllları
  • Eğer ilaç verildiyse, reçetenin aslı
  • Eğer ilaç verildiyse, eczane fişinin aslı

20.000 TL üzeri hasarlarda yukarıdakilere ek olarak;
  • Gerçek kişilerde;
    • Nüfus cüzdan fotokopisi (üzerinde kişinin ikamet adresi, telefon bilgisi ve imzası bulunan)
  • Tüzel kişiliklerde;
    • Ticaret sicil gazetesi
    • İmza sirküleri
    • Vergi levhası
    • Faaliyet belgesi
    • İmza yetkilisi/yetkililerinin nüfus cüzdan fotokopisi