Neden Burada Çalışmalısınız

Allianz - Allianz Türkiye ile neden çalışmalısın.

Neden Burada Çalışmalısınız

Allianz Türkiye’deki serbest kıyafet uygulaması ile çalışanlarımız takım elbisenin insanlara çizdiği hattın dışında da özgürce düşünebilir ve düşüncelerini ortaya koyabilirler.

Esnek çalışma saatleri ve uzaktan çalışma seçenekleri ise şirketimizin ezberlenmiş kurallara göre değil, en kaliteli işi çıkarmaya odaklı olduğumuzu gösteriyor. Mutlu, özgür, esnek ve sosyal yeni nesil bir çalışma kültürüne sahip olan Allianz Türkiye’de global fırsatlar ise çalışanlarımız için bir ayrıcalık değil alışılmış bir süreçtir.

bi’mola ise Allianz Türkiye’nin tam anlamıyla neşe kaynağı. Gezileri organize eden, markamızın sosyal yaşamla arasındaki renkli köprüyü kuran sosyal aktiviteler kulübümüz. Kendileriyle tanıştığında eminiz çok sevecek, etkinliklerine katıldığınızda da çok eğleneceksin!

  • Çalışma Saatleri

  • Uzaktan Çalışma Uygulaması

  • Esnek Çalışma Uygulaması

  • Yenilenme İzni

  • Çalışan Tanıtım Kartı

  • Ulaşım

  • Öğle Yemeği Uygulaması

Çalışma Saatleri

Çalışma saatlerimiz haftada 5 gün (Pazartesi-Cuma)

- Genel Müdürlük’te  08:00 – 17:00

- Satış kadrolarında  09:00  18:00

- Bölge kadrolarında 08:30 – 17:30

saatleri arasındadır.

Uzaktan Çalışma Uygulaması

- Tüm çalışma arkadaşlarımız önceden planlayarak haftada en fazla 1 gün olmak üzere şirket dışından çalışabilirler.

- Uzaktan çalışacağımız gün, toplam 8 saat çalışıyoruz.

- Uzaktan çalışma süresince iletişimimizi şirket e-maili veya telefon ile yapıyoruz.

Esnek Çalışma Uygulaması

- Tüm çalışanlarımız için geçerlidir.

- Haftanın tüm çalışma günleri için isteğe bağlı uygulayabilirler.

- Haftalık 40 saat çalışma süresini ve günlük 8 saat limitini aşmayacak şekilde yıllık olarak çalışma planı oluşturabilirler.

- Ofise giriş saati sabah 07:00 ile çıkış saati akşam 22:00 arasında olmalıdır.

Yenilenme İzni

Şirkette 7 yılını tamamlamış çalışanlarımıza, iş ortamından uzaklaşarak, kariyerlerinde kısa bir mola vermeleri için sunulan minimum 1 ay maksimum 3 ay süre ile aldıkları kariyer molasıdır.

- Yoğun bir iş dönemi sonrasında dinlenmek,
- Başka bir pozisyona geçiş sürecinden önce yenilenmek,
- Özel dönemler için (Eğitim, Ailevi Nedenler, Sağlık ve Yenilenme vb.) yenilenme izni kullanılabilir.

Çalışan Tanıtım Kartı

İşe başlayan her çalışanımıza "Çalışan Tanıtım Kartı" verilir. Bu kartın giriş ve çıkış saatlerinde kontrollü güvenlik geçiş kapılarına okutulması ile kişinin çalışma saatlerini ve fazla mesailerini görmemize olanak sağlar. Bina içinde de departman kapılarından geçiş için aynı sistem güvenlik amacıyla kullanılıyor.

Ulaşım

Allianz Tower'da çalışan personelimize ulaşım için servis hizmeti verilmekte olup, bölgelerimizde ise çalışanlarımızın yol masrafları şirket tarafından karşılanmaktadır.

Öğle Yemeği Uygulaması

Öğle yemeği için setcard uygulaması bulunmaktadır.