İletişim

Bize Ulaşın

Allianz Müşteri Hizmetleri - 0850 399 99 99

  • İletişim
  • Acentelerimiz
Allianz - Picture1





Değerli Müşterimiz,

Avantajlarla dolu Allianz Özel Müşteri Programı’na hoş geldiniz.

Hayatınızı kolaylaştırmak ve konforunuzu artırmak amacıyla size özel sunacağımız birçok fırsatı ve ayrıcalıklı hizmeti Allianz Özel Müşteri Programı’nda bulacaksınız.

Allianz Özel Müşteri Programı Ayrıcalıkları

Allianz Özel Müşteri Programı, siz değerli müşterilerimize, özel asistans ve  danışmanlık hizmetlerinin yanı sıra birçok ayrıcalık sunmaktadır.

Allianz Özel Müşteri Programı dahilinde Prime ve Prime Plus olmak üzere iki farklı üyelik kategorisi bulunmaktadır.

 

Allianz Prime Üyeliği Ayrıcalıkları

Allianz Prime Üyeliği kapsamında sunulan tüm ayrıcalıklardan, yaptırdığınız Allianz Sigortasına bağlı olarak yararlanabilirsiniz.

Allianz özel sağlık sigortası yaptıran müşterilerimiz için:

 - Yatarak tedavi süreçlerinde özel destek ve transfer hizmetleri

 - Yeni anneler için periyodik bebek hemşiresi hizmeti

Allianz kasko sigortası yaptıran müşterilerimiz için:

 - Çekici hizmeti gerektiren durumlarda size özel transfer hizmeti

 - Hareket edebilir durumdaki hasarlı aracın yerinden alınması ve yerine teslimi

 - Hasar evrak kurye hizmeti

 - İkame araç ihtiyacınızda mevcut poliçe teminatınızın bir üst sınıfı kapsamında araç sağlanması

 - Mevsim lastiği değiştirme hizmeti

Allianz iş yeri ve ev sigortası yaptıran müşterilerimiz için:

 - Risk danışmanlık hizmeti ve özel eğitimler

 

Allianz Prime Plus Üyeliği Ayrıcalıkları

Allianz Prime Üyeliği kapsamında yaptırdığınız Allianz sigortasına özel sunulan ayrıcalıklara ek olarak aşağıdaki tüm hizmetlerden de faydalanabilirsiniz.

 - Motovale servisi

 - Kritik hastalıklarda ikinci görüş hizmeti

 - Çocuklarınızın, ev kazalarına karşı güvenliği konusunda ücretsiz danışmanlık

 - Size özel sunacağımız etkinliklerden biri için çift kişilik davetiye imkanı

Hizmet Detayları

Allianz - Picture2

Yatarak tedavi süreçlerinde özel destek ve transfer hizmetleri

Siz değerli müşterilerimiz için; özel müşteri ekibimiz, ön provizyon başvurunuzdan sonra provizyon sürecini baştan sona sizin için takip edecek ve bu süreçle ilgili herhangi bir sorunuz olduğunda sorunlarınızı en kısa zamanda çözmek için size destek olacaktır. Yatarak tedavi görmeniz durumunda, talebiniz doğrultusunda evden hastaneye ve hastaneden eve özel araçla transfer hizmeti verilecektir. Bu hizmetten Allianz’dan özel sağlık sigortası yaptıran özel müşterilerimiz yılda iki kez ücretsiz yararlanabilir.

Yeni anneler için periyodik bebek hemşiresi hizmeti

Siz değerli müşterilerimiz için; deneyimli yenidoğan hemşiremiz, annenin belirleyeceği zamanlarda, toplamda maksimum üç defa olacak şekilde evinize gelerek, anneye bebek bakımı konusunda eğitim verecektir.Bu ziyaretler sırasında anneler, yenidoğan bebeğin bakımı, banyosu, beslenmesi, uyku düzeninin ayarlanması gibi konularda pratik yaparak eğitim alma fırsatı yakalayacaktır. Bu hizmetten Allianz’dan özel sağlık sigortası yaptıran müşterilerimiz İstanbul, İzmir, Ankara, Kocaeli ve Bursa illerinde yararlanabilir.

Çekici hizmeti gerektiren durumlarda size özel transfer hizmeti

Çekici hizmeti gerektiren bir durum söz konusu olduğunda, aracınız dilediğiniz anlaşmalı servise çekilirken, siz değerli müşterimizi istediğiniz varış yerine ulaştırmak için özel transfer hizmeti verilecektir. Bu hizmetten Allianz’dan kasko sigortası yaptıran özel müşterilerimiz İstanbul, Ankara ve İzmir illerinde yılda iki kez ücretsiz olarak yararlanabilir.

Hareket edebilir durumdaki hasarlı aracın yerinden alınması ve yerine teslimi

Siz değerli müşterimiz için; kasko sigortanız kapsamında çekici hizmeti gerektirmeyecek hasarlarda çalışırdurumdaki aracınız, servisinizden alacağınız randevu doğrultusunda belirteceğiniz yerden alınacak ve istediğiniz anlaşmalı servise götürülecektir. Serviste işlemleri tamamlanan aracınız, dilediğiniz yerde tarafınıza teslim edilecektir. Bu hizmetten sadece Allianz’dan kasko sigortası yaptıran özel müşterilerimiz yılda iki kez yararlanabilir.

Hasar evrak kurye hizmeti

Allianz kasko sigortası yaptıran  siz değerli müşterilerimiz için; hasar işlemleri konusunda anlaşmalı servisin talep edeceği, tamamlanması gereken evrak işlemleri için İstanbul ilinde verilen kurye hizmetidir. Bu hizmetten yılda iki kez faydalanabilirsiniz.

İkame Araç Upgrade Hizmeti

Siz değerli müşterilerimize; ikame araç tahsisi gerektiren ve ikame hakkınızın bulunduğu durumlarda, kasko sigortanızın teminatında belirtilen ikame araç sınıfının bir üst sınıfında yer alan araçlar temin edilecektir. Bu hizmetten Allianz’dan kasko sigortası yaptıran  özel müşterilerimiz yılda iki kez yararlanabilir.

Mevsim lastiği değiştirme hizmeti

Bu hizmet kapsamında, siz değerli müşterilerimiz için aracınızın mevsim lastiklerine yılda iki  defa değişim hizmeti verilecektir. Bu hizmet; lastik ücretleri, depolama bedeli gibi ekstra masraflar hariç, sadece lastik değiştirme işlemini kapsamaktadır. Aracınız, değişim yapılacak lastikler ile birlikte bulunduğunuz lokasyondan alınacak ve Allianz’ın anlaşmalı olduğu lastik bayisinde değişim işleminin yapılmasının ardından bulunduğunuz lokasyona getirilecektir. Lastik ebatınızın 18” inc.‘e kadar olması durumunda İstanbul ilinde bulunduğunuz lokasyonda da hizmet sağlanabilecektir. Bu hizmetten Allianz’dan kasko sigortası yaptıran özel müşterilerimiz yararlanabilir.

Risk danışmanlık hizmeti ve özel eğitimler

Siz değerli müşterilerimiz için; fabrikalarda geçerli olmak üzere; deprem, yangın, sel-su baskını ve iş güvenliği gibi çeşitli risklere yönelik, analiz raporlarının hazırlanmasını kapsar. Saha ziyaretleri ile yürütülecek bu çalışmalar sırasında faaliyet koluna özel riskler de ayrıca değerlendirilir. Hazırlanacak risk iyileştirme raporları içinde, sahadan alınmış riskli durum fotoğrafları ile doğru uygulama örnekleri karşılaştırmalı olarak paylaşılacaktır.

Eğitim hizmetleri ise, tesislere özel olarak hazırlanacak yangın, deprem ve iş güvenliği konularındaki bilinçlendirme eğitimlerinin yanı sıra talebe göre düzenlenecek Temel Yangın Mühendisliği, Deprem Mühendisliği, İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı, Ev Kazalarının Önlenmesi ve Çocuk Güvenliği gibi teknik eğitimleri kapsamaktadır. Bu hizmetten Allianz’dan iş yeri ve ev sigortası yaptıran özel müşterilerimiz yararlanabilir.

Allianz - Picture3



Prime Plus üyesi iseniz, Prime üyeliği kapsamında sunulan ayrıcalıklara ek olarak aşağıdaki ayrıcalıklardan da yararlanabileceksiniz.

Motovale servisi

Siz değerli müşterilerimize, herhangi bir nedenle araç kullanmak istememeniz durumunda motovale servisi sunulacaktır. Motovale şoförü, bulunduğunuz yere ulaşacak, aracınızı kullanarak istediğiniz yere ulaşmanızı sağlayacaktır. Hizmetimiz sene boyunca İstanbul’da ve yaz aylarında Bodrum ile Çeşme’de geçerli olacaktır. Bu hizmetten, yılda iki kez ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz.

Kritik hastalıklarda ikinci görüş hizmeti

Siz değerli müşterilerimizin talebi doğrultusunda, Allianz’ın bu hizmet özelinde anlaşmalı olduğu prestijli uluslararası sağlık kurumlarında bulunan doktorlar tarafından ikinci görüş hizmeti verilmektedir. Hastalığınız ile ilgili önceden yapılmış tetkikler ve tıbbi bilgilerinizi çağrı merkezimiz üzerinden veya e-mail yoluyla (awptr.affluent@allianz.com ) tarafımıza ulaştırabilirsiniz. Evrakların tesliminden itibaren 30 gün içerisinde süreç tamamlanarak, yeniden değerlendirilecek ve size görüş bildirilecektir. Bu hizmetten, yılda bir kez ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz.

Çocuklarınızın, ev kazalarına karşı güvenliği konusunda ücretsiz danışmanlık

Danışmanlık hizmetimiz, çocukların düşme, çarpma, zehirlenme, elektrik çarpması vb. ev kazalarının önlenmesine yönelik risk analiz çalışmalarını kapsamaktadır. Bu çalışmalar sırasında siz değerli müşterilerimize yapılacak ev ziyaretlerine, gerekli görüldüğünde ev dışındaki bahçe, havuz, vb. riskli bölgeler de dahil edilebilecektir.

 

Size özel sunacağımız etkinliklerden biri için çift kişilik davetiye imkanı

Siz değerli müşterilerimiz ile yıl boyunca periyodik olarak birçok farklı ilgi alanını kapsayan, çeşitli etkinliklerin (Allianz Arena’da futbol maçı, konser, müzikal, tiyatro, yemek kursu,sağlık merkezinde size özel hazırlanan seanslar gibi) bilgisi paylaşılacaktır. Size özel bu ücretsiz etkinliklerimizden seçeceğiniz birine, yılda bir kere bir misafiriniz ile birlikte katılma hakkınız olacaktır.

Önemli Bilgiler

1. Allianz Özel Müşteri Programı kapsamında sunulan ve yukarıda belirtilen hizmetler, siz değerli müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek için zaman içerisinde farklılık gösterebilir. Allianz, özel müşteri olma kriterlerini ve sunduğu hizmetlerin kapsamını değiştirme veya tamamen sonlandırma hakkını saklı tutar. Sunulan hizmetlerle ilgili en güncel ve detaylı bilgiye, size özel müşteri kartınızın arka yüzünde yer alan QR kodunu okutarak, Allianz’ım mobil uygulamasına giriş yaparak veya çağrı merkezi üzerinden “Size Özel Hizmetler”i tuşlayarak ulaşabilirsiniz. 

2. Allianz Özel Müşteri Programı kapsamında sunulan hizmetlerden sigorta ettiren kişiler yararlanabilir. Sigortalılar ise Allianz Prime Üyeliği kapsamında sunulan tüm ayrıcalıklardan, sahip oldukları Allianz Sigortasına bağlı olarak yararlanabilir. 

3. Mevsim lastiği değiştirme hizmeti ve hareket edebilir durumdaki hasarlı aracın yerinden alınması ve yerine teslimi hizmetlerinden Pazartesi-Cuma 09:00-18:00, Cumartesi 08:00-15:00 saatleri arasında yararlanabilirsiniz. 24 saat öncesinde çağrı merkezimizi arayarak talebinizi iletmeniz gerekmektedir. Daha geç bildirilen taleplerde müsaitliğe göre hizmet sağlanabilecektir. 

4. Prime Plus kategorisinde sunulan motovale hizmetinden, hafta içi ve Pazar günleri 21:00-03:00 ile Cumartesi günleri 21:00-05:00 saatleri arasında faydalanabilirsiniz.

5. Prime Plus kategorisinde size özel sunacağımız bazı etkinliklerde, katılım tek kişi ile sınırlandırılabilmektedir.