İletişim

Bize Ulaşın

Allianz Müşteri Hizmetleri - 0850 399 99 99

  • İletişim
  • Acentelerimiz

Akıllı Kasko

Allianz Sigorta ile
Aracınız Güvende

 

Allianz - Akıllı Kasko

Allianz Akıllı Kasko Sigortası avantajlı fiyatlarla sizi bekliyor!

Akıllı Kasko sigortası ile aracınızın başına gelebilecek risklere karşı siz ve aracınız Allianz kalitesiyle güvence altında.

Aracınızın hasar görmesi durumunda Akıllı Kasko Hizmet noktalarında tamir ettirebilirsiniz.*

* Akıllı Kasko Hizmet Noktaları dışında hizmet alınması durumunda hasar bedelinin 25%’i oranında sigortalı katılım bedeli uygulanacaktır.

Size Özel Avantajlar

Allianz Akıllı Kasko Sigortası avantajlı fiyatları ile ihtiyacınıza yönelik teminat seçenekleri sunar. Ayrıca poliçenize özel Türkiye'deki 100'e yakın Allianz Hasar Hizmet noktasında ayrıcalıklı hizmet alabilirsiniz.

Akıllı Kasko Detayları

  • Ek Hizmetler

  • Nerelerden Alınabilir?

  • Kimler yararlanabilir?

  • Teminatlar

  • Ek Teminatlar

  • İndirimler

  • Akıllı Kasko Sıkça Sorulan Sorular

  • Genel ve Özel Şartlar

Ek Hizmetler

Akıllı Kasko Ek Hizmetleri

Mini Onarım

Küçük ölçekli hasarlarınız, Allianz Mini Onarım Hizmeti kapsamında ücretsiz olarak giderilir.

Çekici Hizmeti

Kaza durumunda çekici çağırmak için 0850 399 99 99 numaralı Allianz Çağrı Merkezi’ni aramanız yeterli.

Yedek Araç Hizmeti

Aracınızın tamiri sırasında kullanabileceğiniz yedek araç, poliçe süreniz boyunca 2 defa olmak üzere; 3 gün ekonomik sınıf araç Allianz tarafından sağlanacaktır.

Yeni Değer Klozu

Otomobil ve kamyonetinizin trafiğe ilk çıkış tarihinden itibaren 15 gün içerisinde poliçesinin üretilmesi ve “aracın ilk sahibi olmanız” koşulu ile; trafiğe ilk çıkış tarihinden itibaren geçecek 1 yıllık süre içerisinde meydana gelebilecek ve tamir kabul edemeyecek ölçüde zarar görmesi veya çalınması halinde Türkiye Sigortacılar Birliği'nin belirlediği araç değeri karşılanır.

Yardım Hizmeti

Kaza geçirilmesi,

Aracın çalınması ve çalınmaya teşebbüs edilmesi halinde,

Lastiğiniz patladığında,

Anahtar kaybı,

Yola devamının imkansız veya sürüş güvenliğini tehdit edecek unsurların olduğu hallerde,

Allianz Yardım Hizmeti yanınızda... 0850 399 99 99 numaralı Allianz Çözüm Hattı'nı aramanız yeterli.

Ayrıca, 0850 399 99 99 numaralı Allianz Çözüm Hattı'ndan yetkili servis, yol durumu, otel, restoran ve çeşitli etkinlikler ile ilgili dilediğiniz zaman bilgi alabilirsiniz.

Araç ve Aksesuar Bedellerinin Piyasa Rayiç Değerine Göre Ödenmesi

Aracınız, fabrika çıkışında monte edilen standart donanımlarıyla birlikte, Kasko Genel Şartları ve poliçede belirtilen özel şartlar çerçevesinde, hasar tarihi itibariyle Türkiye Sigortacılar Birliği'nin belirlediği araç değeri kadarı teminat altına alınır.

Aracınızın standardının dışında yer alan, fabrika çıkışında veya sonradan ilave edilmiş donanım ve aksesuarlar (standart dışı aksesuarlar), beyanınıza bağlı olarak bedeli poliçe üzerinde belirtilmek kaydıyla teminat altına alınır.

Aracınızda Hem Sürücü Hem de Yolcular Teminat Altında

Aracınızda hem sizin hem de sizinle birlikte seyahat edenlerin uğrayacakları ölüm ve sakatlık zararları poliçede belirtilen limitlere kadar teminat altına alınır.

Anahtar Kaybı ve Çalınması da Teminat Altında

Aracın var olan anahtarlarından birinin çalınması yada kaybolması veya Motorlu Araç Tescil ve Trafik belgesi ile aracın plakasının çalınması halinde poliçede belirtilen limite kadar teminat verilmektedir.

Anlaşmalı Servisler

Anlaşmalı servis listesine ulaşmak için tıklayınız.

Nerelerden Alınabilir?

Akıllı Kasko ürününü Allianz acentelerinden kolaylıkla alabilirsiniz.

Kimler yararlanabilir?

Akıllı Kasko ürününden kiralamalar hariç özel otomobilinin ve kamyonetinin trafikte ya da park halinde güvende olmasını isteyen tüm araç sahipleri bu sigortanın avantajlarından yararlanabilir.

Teminatlar

Akıllı Kasko Teminatları

  • Çarpma, çarpışma, yanma

  • Hırsızlık, hırsızlığa teşebbüs

  • Halk hareketleri, kötü niyetli hareketler, terör

  • Sel ve su baskını

  • Dolu, yıldırım, fırtına ,toprak kayması

  • Ferdi kaza

  • Hukuksal koruma

  • İhtiyari Mali Sorumluluk

  • Anahtar kaybı

  • Yetkisiz kişilerce çekilme

  • Kemirgen ve vahşi hayvan zararları  

Ek Teminatlar

Allianz Akıllı Kasko Sigortasına İlave Edilebilecek Ek Teminatlar;

  • Deprem

  • Manevi tazminat

  • Yurtdışı teminatı

  • Taşınan yük,

  • Tedavi masrafları

  • Hasarsızlık koruma teminatı

  • Kişisel eşya teminatı

  • 2x7 ve 2x15 seçenekleri ile yedek araç hizmeti

  • Radyo-Teyp, kolon ve diğer ses sistemleri koruma teminatı

İndirimler

Mesleki İndirimler

TSK Mensubu ve Eşlerine, Öğretmenlere, Üniversite Öğretim Üyelerine, Emniyet Mensuplarına (Polis), Mülki İdare Personeline, Yargı Mensuplarına indirim uygulanır.

Hasarsızlık İndirimleri

  • Poliçe süresince hiç kaza yapmamanız halinde; %30'dan %65'e varan hasarsızlık indirimlerinden yararlanırsınız.

  • Bir kaza sonucunda %100 karşı tarafın hatalı olduğu durumlarda hasarsızlık indirim hakkınız korunur.

  • Cam kırılması hasarınız olduğunda; yılda bir defaya mahsus hasarsızlık indiriminiz devam eder.

  • Radyo-Teyp hasarınız olması durumunda bir defaya mahsus hasarsızlık indiriminiz devam eder.

  • %40 veya %50 hasarsızlık indirimi olan Allianz poliçenizde bir hasar varsa, yenileme poliçenin şirketimizden yapılması durumunda indirim hakkınız tamamen kaybolmaz.

Belirli Sürücü İndirimi

Özel kişiler için;

  • Ruhsat sahibi kişinin 30 yaş üzeri ve en az 3 yıllık ehliyet sahibi olması

  • Ruhsat sahibi dışındaki kişinin 30 yaş üzeri ve en az 3 yıllık ehliyet sahibi olması halinde

  • Tüzel kişiler için;

  • Şirket üst düzey yöneticisinin 30 yaş üzeri ve en az 5 yıllık ehliyeti olması

  • Şirket üst düzey yöneticisinin şoförünün 30 yaş üzeri ve en az 5 yıllık ehliyeti olması halinde uygulanır.

Peşin Ödeme İndirimi

Primin peşin ödenmesi durumunda ekstra indirim uygulanır.

Özel İndirimler

Özel şirketler ve memurlar (657'ye tabi) için uygulanan ekstra indirimlerden yararlanabilirsiniz.

Akıllı Kasko Sıkça Sorulan Sorular

1.    Kaza sonrasında neler yapılması gerekir?
Kaza sonrası, tek taraflı kazalarda yetkili resmi birimler tarafından tutanak düzenlenmesi veya tutanak düzenlenemediği durumda olayın oluş şekli ile ilgili detaylı beyan yazısı yazılması, çift taraflı kazalarda kaza tutanağı düzenlenmesi ve ekinde ehliyet, ruhsat ve poliçe evrakları  ile aracın hasar tespiti yapılabilmesi için 5 iş günü içerisinde servise bırakılarak hasar ihbarında bulunulması sağlanmalıdır.


2.    Kaza sonrası aracın pert olması durumunda neler yapılmalı?
Kaza sonrasında, tek taraflı kazalarda yetkili resmi birimler tarafından tutanak düzenlenmesi veya tutanak düzenlenemediği durumlarda olayın oluş şekli ile ilgili detaylı beyan yazısı yazılması gerekirken; çift taraflı kazalarda ise kaza tutanağı düzenlenmesi ve aracın ehliyet, ruhsat ve poliçe evrakları ile birlikte hasar tespiti yapılabilmesi için, 5 iş günü içerisinde servise bırakılarak hasar ihbarında bulunulması gerekmektedir.


3.    Tazminat nasıl hesaplanır ve ödemesi nasıl yapılır?
Sigortalı aracın tam hasara uğradığının eksper tarafından tespit edildiği durumlarda, aracın piyasa rayiç değeri, hasar tarihi itibarıyla aracın model yılı, hasar geçmişi ve kilometre bilgisi de dikkate alınarak ve ayrıca aracın alımı sırasında yapılan vergi indirimi oranında (engelli aracı, sigortalının yurtdışından süreli olarak getirdiği araç, vb.) kesinti yapılarak belirlenir. Hasar tespiti için görevlendirilmiş eksper piyasadan ve internet sitelerinden alınan en az 3 teklifi kesin raporuna konu eder. Kesin eksper raporuna konu edilmiş tutarlar ile yine bu konuda uzmanlığı olan harici bir firmaya yaptırılan piyasa rayiç bedeli tespit çalışmasının ortalaması alınarak belirlenir. Rayiç bedel, poliçede aksi belirtilmedikçe aracın fabrika çıkışındaki standart ekipman ve/veya donanımlari dikkate alınarak belirlenir. Aracın piyasa rayiç değerinin belirlenmesi sırasında, aracın emsal veya muadilinin bulunamadığı ve/veya ortalama değerin hesaplanamadığı durumlarda Türkiye Sigorta Birliği'nin web sitesinde hasar tarihi itibarı ile yayınlanan rayiç bedel dikkate alınacaktır. Sigortalının veya sigorta ettirenin beyanı üzerine teminat altına alınan araç standardının dışında yer alan, fabrika çıkışında veya sonradan ilave edilmiş donanım ve aksesuarların hasar anındaki piyasa rayiç değerinin belirlenmesinde yine yukarıda belirtilen süreç takip edilecek olup, bu değer her halükarda poliçe üzerinde belirtilen bedelin %10 fazlası ile sınırlanır.


4.    Akıllı Kasko anlaşmalı hizmet noktaları ve anlaşmasız servis arasındaki fark nedir?
Akıllı Kasko sahipleri, anlaşmalı hizmet noktalarında birçok hizmetten ücretsiz olarak faydalanırlar. Eksper çağrılması, dosyanın takibi gibi işlemler anlaşmalı hizmet noktaları tarafından gerçekleştirilir. Sigortalıların, araçları tamir edildikten sonra teslim alma formunu imzalaması yeterli olacaktır. Anlaşmasız servislerde ise tüm masraflar sigorta yaptıran tarafından karşılanır. Daha sonra ilgili fatura ve evrakların sigorta şirketine teslim edilmesini müteakip sigortalıya tazminat ödemesi yapılır.


5.    Akıllı Kasko sigortalı aracın çalınması halinde, tazminat ödenmeden bekleme süresi var mıdır?
Aracın çalınması durumunda 30 günlük yasal bekleme süresi bulunmaktadır.


6.    Araç hangi şartlar gerçekleşirse pert kabul edilir ve sonrasında süreç nasıl işler?
Eksperin belirlemiş olduğu hasar bedelinin, sigorta bedelinin %35'ini bulması durumunda ön rapor hazırlanarak ihale süreci başlamaktadır. İhale sürecinin sonlanması ile birlikte alınan sovtaj değerine göre pert ya da onarım kararı verilmektedir. Aracın pert olması durumunda sigortalı ile mutabakat aşamasına geçilmekte olup, rakamsal mutabakat sağlandıktan sonra satış evraklarının temini sağlanarak aracın trafikten çekme ve satış işlemleri yapılır.Trafikten alınan çekme belgesi ve noter satış sözleşmesi geldikten sonra sigortalımızın hesabına ödeme gerçekleştirilmektedir.


7.    Hasarsızlık indirimi nedir?
Hasarsız geçen 1 yıllık poliçe sonunda, sigortalının yenileme poliçesinde kullanacağı şirket özel şartlarına göre hareket eden indirim oranıdır.


8.    Kasko sigortası ile trafik sigortası arasındaki farklar nelerdir?
Kasko, sigortalı araca gelen zararları kapsayan isteğe bağlı, Trafik ise 3.şahısların maddi ve bedeni zarlarını kapsayan zorunlu yaptırılan sigortadır.

Yukarıda yer alan tüm bilgiler, kullanıcıya bilgi vermek amacıyla yayınlanmış olup, poliçede yer alan teminat kapsamına ilişkin detaylı bilgi için poliçenize ait genel ve özel şartlara bakınız.