İletişim

Bize Ulaşın

Allianz Müşteri Hizmetleri - 0850 399 99 99

  • İletişim
  • Acentelerimiz

Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası

Allianz - Tamamlayıcı Sağlık Sigortası

Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası'nın artısı var, eksiği yok!

Allianz ile Güç Yanınızda

Allianz, 70’ten fazla ülkedeki geniş deneyimi, Türkiye’deki 25 yılı aşkın birikimiyle her koşulda, her zaman yanınızda...

Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ile Eksiğinizi Tamamlayın!

Sektör lideri Allianz’dan, eksiğinizi tamamlayacak yepyeni bir sağlık sigortası. Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası...

Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası, özel sağlık kurumlarında, SGK ile anlaşmalı kurumlarda, SGK ile anlaşmalı branşlarda ve SGK ile anlaşmalı doktorlar tarafından, Genel Sağlık Sigortası kapsamında alınan sağlık hizmetleri için, sigortalılardan alınacak ilave ücretleri karşılayan yepyeni bir sağlık sigortası.

Kısacası, eksiğinizi biz tamamlarız, siz sadece sağlığınıza kavuşmanın mutluluğunu yaşarsınız.

Allianz - Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası

Neden Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası?

  • Keşke özel sağlık sigortam olsa diyor ama bütçe ayıramıyorsanız,
  • Sağlık ihtiyaçlarınızı karşılamak için SGK ile anlaşmalı özel hastaneleri tercih ediyorsanız,
  • Daha yüksek standartlarda sağlık hizmeti almak istiyorsanız,
  • İlave ücret ödemek istemiyorsanız,
  • 55 yaş veya altındaysanız**
Bu ürün tam size göre...

**Yenidoğan bebekler, 15 günlükten itibaren poliçe kapsamına alınabilir.

Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası Neleri Kapsar?

Bu ürün ile Yatarak Tedavi (ameliyat, günübirlik tedaviler), Suni Uzuv, Tıbbi Malzeme ile Evde Bakım ve Ambulans teminatlarından faydalanabilirsiniz. Üstelik anlaşma harici kurumlarda da ek limit imkanıyla!*
Tüm bu tedavilere ilave olarak Ayakta Tedavi ve 12 ay bekleme süresi olması kaydıyla Doğum teminatlarını da poliçenize ekletebilirsiniz.

*Anlaşma harici kurumlarda ek limit kullanımı için police özel şartlarını inceleyiniz.

Farklı Network Seçenekleri Sayesinde, Ürünü Bütçenize Uygun Hale Getirmek Mümkün!

Turuncu+ Network:
Tedavilerinizde kapsamlı bir kurum ağından faydalanmak isterseniz "Turuncu+ Network"ü tercih edebilirsiniz.
Turuncu+ Network; Allianz'ın bu ürüne özel olarak anlaşma yaptığı Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) ile tüm branşlarda anlaşması olan sağlık kurumlarına ek olarak, SGK ile yalnızca belirli branşlarda anlaşması bulunan sağlık kurumlarını da kapsar.

Turuncu Network:
Eğer poliçenizi bütçenize daha uygun hale getirmek isterseniz, seçiminizi "Turuncu Network"ten yana da yapabilirsiniz.
Turuncu Network; Allianz'ın bu ürüne özel olarak anlaşma yaptığı Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) ile tüm branşlarda anlaşması olan sağlık kurumlarını kapsar.

Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’nın Avantajları!

Kolayca yaptırabileceğiniz Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ile, özel sağlık sigortasının kolaylığına, çok uygun fiyat ve ödeme koşullarıyla kavuşabilirsiniz. Üstelik, 3 yıl kesintisiz sigortalılık döneminden sonra, “Ömür Boyu Yenileme Garantisi”ni de elde etme şansı ile...

Detaylı bilgi için 0850 399 99 99 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayabilir veya  www.allianzsigorta.com.tr adresinden ulaşabileceğiniz size en yakın acentemize veya Yapı Kredi Banka şubelerine danışabilirsiniz.


Genel ve Özel Şartlar

Dr. Allianz Hizmetimizi Duydunuz mu?

Artık doktorunuz
7/24 en yakın arkadaşınız

Sağlığınızla ilgili bir profesyonele danışmanız
gerektiğinde önce Dr.Allianz'ı arayın!

Deneyimli doktor ve hemşirelerden oluşan kadrosu ile 7/24 çalışan, sadece Allianz sağlık sigortalılarına hizmet veren ücretsiz bir sağlık danışma hattıdır. Sigortalılarımız sağlık konusunda bir profesyonele danışma ihtiyacı duydukları her anda danışma hattını arayarak, tıbbi konularda danışmanlık ve destek alabilirler.

Sıkça Sorulan Sorular

Kimler Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası sahibi olabilir?

T.C. sınırları dahilinde ikamet eden ve Genel Sağlık Sigortalısı olan 15 günlük-55 yaş arası kişiler Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası poliçe sahibi olabilir.

Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’nı nasıl kendime uygun hale getirebilirim?

Yatarak Tedavi teminatına ek olarak Ayakta Tedavi ve/veya Doğum teminatlarından seçim yaparak ürününüzü beklentilerinize uygun hale getirebilirsiniz.

Doğum ve Hamilelik giderleri Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası kapsamında karşılanır mı?

Doğum teminatının poliçeye dahil edilenmesinden en az 12 ay sigortalılık süresinin tamamlanması ile gebelikle ilgili giderler karşılanır.

Doğum teminatı için bekleme süresi uygulanacak mıdır?

Evet, 12 ay bekleme süresi uygulanacaktır. Sigortalı / Sigortalı adayı, Doğum teminatının eklenmesi ile birlikte gebe olabileceği gibi, bekleme süresi dahilinde de gebe kalabilir. Ancak, kesintisiz olarak doğum teminatının minimum 2. yenilemesinin yapılması ile beraber, doğum teminatlarından faydalanılabilir.

Doğum teminatı kapsamında yenidoğan bebeklere ait giderler de karşılanıyor mu?

Hayır, bebeğe ait sağlık giderleri, bebeğin poliçeye dahil edilmesi ile kendi poliçesi kapsamında karşılanır.

Yeni doğan bebeğim hemen poliçe kapsamına girebilecek mi?

15. gün itibarıyla poliçe kapsamına girebilir.

Allianz Bebeği uygulaması Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürününde de geçerli midir?

Hayır, bu üründe Allianz Bebeği uygulaması bulunmamaktadır.

Diş tedavi ve Gözlük masrafları Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası kapsamında karşılanır mı?

Hayır, diş ve gözlük teminat kapsamı dışındadır.

İlaç masrafları Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası kapsamında karşılanır mı?

Hayır, ilaç teminatı Tamamlayıcı Sağlık Sigortası poliçe kapsamı dışındadır.

Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ile birlikte bana sağlanan ek avantajlar nelerdir?

  • Daha yüksek standartlarda sağlık hizmeti alırsınız,
  • Genel Sağlık Sigortası kapsamında alınan sağlık hizmetleri için alınacak ilave ücretleri poliçeniz karşılar,
  • Allianz’ın anlaşmalı olduğu kurumlarda geçerli olmak kaydıyla Evde Bakım ve Tedavi hizmetinden faydalanabilirsiniz,
  • Tıbbi malzeme ve Suni uzuv teminatlarından faydalanabilirsiniz,
  • Allianz’ın anlaşma yapmadığı SGK anlaşmalı kurumlarda / branşlarda, yatarak tedavileriniz için poliçenizde belirtilen anlaşma harici kurum limiti ile faydalanabilirsiniz,
  • Sadece 1 yıl sonra (önceki poliçe döneminde de doğum teminatı olması kaydıyla) doğum teminatından faydalanmaya başlayabilirsiniz.

Poliçemi yurtdışında da kullanabilir miyim?

Hayır.

Geçmişten gelen hastalıklar için oluşan ilgili tedavi masraflarımı da ödeyecek misiniz?

Hayır, sigorta başlangıç tarihi öncesinde varolan mevcut hastalık/rahatsızlıklarla ilgili her türlü sağlık gideri kapsam dışıdır.

Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’nın geçerlilik süresi nedir?

1 yıl.

Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’nda herhangi bir bekleme süresi olacak mı?

Yatarak tedaviler kapsamında kırmızı alan durumu hariç olmak üzere yatarak tedavi kapsamındaki tüm işlemler ile fizik tedavi ve rehabilitasyon işlemleri 3 aylık bekleme süresine tabidir.

Sigorta süresi içinde eşimi ve çocuklarımı da poliçeme dahil ettirebilir miyim?

Evet.

Sahip olduğum sağlık sigortası poliçemin şartlarını değiştirebilir miyim?

Yenileme dönemlerinde evet.

Ömür Boyu Yenileme Garantisi nedir; nasıl hak kazanabilirim?

Sigortalının kesintisiz 3 yıl boyunca Allianz Tamamlayıcı Sağlık sigortasını devam ettirmesi halinde, 3 yıl sonunda sigortalının sağlık durumu esas alınarak tamamlayıcı sağlık sigortalarında Ömür Boyu Yenileme garantisi için değerlendirilir.  Ömür Boyu Yenileme garantisi hakkı kazanıldıktan sonra, sigortalı/sigorta ettiren talebi olmadıkça ortaya çıkan hastalık ve rahatsızlıklardan ötürü teminat kapsamı daraltılmaz, teminat limitleri düşürülmez, sigortalı katılım payları artırılmaz, sigorta teknik esaslarında ve özel şartlarda sigortalı aleyhine değişiklik yapılmaz, bu hakkı kazandıktan sonra çıkan hastalık ve rahatsızlıklardan ötürü hastalık ek primi veya istisna uygulanmaz, tazminat ek primi uygulanmaz.

Başka bir sigorta şirketindeki bireysel sağlık poliçemi Allianz Sigorta’ya nasıl geçirebilirim?

Diğer sigorta şirketlerinden Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürününe geçişte, başvuru, yeni iş poliçesi olarak değerlendirilir.

Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ile indirim hakkı sağlanıyor mu?

Evet, Aile indirimi ve hasarsızlık indirimi hakkı sağlanmaktadır.

Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’nı nasıl satın alabilirim?

www.allianzsigorta.com.tr adresinden ulaşabileceğiniz size en yakın acentemize veya Yapı Kredi Banka şubelerinden satın alabilirsiniz.

Mevcut poliçeme eşimi veya çocuğumu dahil etmek istiyorum ne yapmalıyım?

Yürürlükteki poliçenize veya yenileme dönemlerinde poliçenize eşinizi ve/veya çocuklarınızı dahil edebilirsiniz.

Poliçe kapsamına teminat eklemek / çıkartmak şansım var mı?

Yenileme dönemlerinde evet.

Acil durumlarda ambulans hizmetinden nasıl yararlanabilirim?

SGK kapsamında 112'yi arayarak ambulanstan faydalanabilirsiniz. Buna ilaveten 0850 399 99 99 numaralı Allianz Müşteri Hizmetlerini arayarak da özel ambulans hizmetinden faydalanabilirsiniz.

Poliçemi istediğim zaman iptal ettirebilir miyim?

Evet.

Hastaneye gittiğimde herhangi bir ücret ödeyecek miyim?

5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu 98. Maddesi gereğince sigortalıların yükümlü olduğu katılım payı dışında ücret ödemeyeceksiniz.

SGK’da benim primimle tüm ailem sağlık hizmeti alıyor, bu poliçede de ben prim ödediğimde tüm ailem hizmet alabilecek mi?

Eş ve çocuklarınız ile aynı poliçe kapsamında sigortalanmış iseniz evet.

Şu an çalışıyorum, emekli olduğumda poliçe bitecek mi?

Hayır, Genel Sağlık Sigortalısı olduğunuz sürece poliçenizi yenileyebilirsiniz.

Poliçemde tercih etmiş olduğum Allianz Sigorta A.Ş. anlaşma harici sağlık kurumlarında gerçekleşen tedavilerim için sağlık giderlerimi kendim ödedim. Faturamı nasıl tahsil edebilirim?

Tedavi masraflarınızı geri alabilmek için talebinizi Allianz’ım mobil uygulamasından fatura ve evrak yüklemesi yaparak bize kolayca iletebilirsiniz. “Allianz’ım” mobil uygulamamızı Google Play veya App Store’dan indirebilirsiniz. İşleme alınan tazminat talebinize ait fatura aslını 5 iş günü içinde Allianz Sigorta A.Ş. Genel Müdürlüğü Doküman Yönetimi birimine iletmeniz gerekmektedir.

Tercih etmeniz durumunda talep formunuzu doldurarak, bu form ile birlikte tazminat talebinize ait fatura ve evrakları acentenize veya Allianz Sigorta A.Ş. Genel Müdürlüğü Doküman Yönetimi birimine iletebilirsiniz.

Poliçemde tercih etmiş olduğum Allianz Sigorta A.Ş. anlaşma harici sağlık kurumlarında gerçekleşen tedavilerim için tazminat talebinde bulunurken hangi evrakları iletmem gerekir?

Tazminat talebinde bulunurken; tedavi masrafları talep formu ekinde ödemiş olduğunuz sağlık giderine ait fatura aslı ve tedavi tıbbi raporları (epikriz, ameliyat raporu, doktor raporu, tetkik sonuçları, E-Devlet/Tedavi Bilgileri Sorgulama dökümü, vb.) iletmeniz gerekir.

Tazminat talep formuna nasıl ulaşabilirim?

Tazminat talep formu; form poliçenizin ekinde tarafınıza iletilmektedir. Ayrıca, 0850 399 99 99 Allianz Müşteri Hizmetleri’ni arayarak da formun tarafınıza iletilmesini talep edebilirsiniz.